maandag 3 december 2012

December Daily - 2 december

Vandaag dag 2 gemaakt voor mijn December Daily.
 
Today I made page 2 for my December Daily.

 
Gisteren ben ik de hele middag bezig geweest
met het maken van een olifant van karton!
Jasmijn viert woensdag op school Sinterklaas
en in de bovenbouw trekken ze lootjes
en maken ze een surprise voor een klasgenootje.
Nou vind mams het maken van surprises ook altijd erg leuk,
dus meestal help ik met de basis en maken de kids het verder af ;-)
Dit is voor Jasmijn de laatste keer Sinterklaas op de basisschool,
dus ik heb even flink mijn best gedaan!
 
Yesterday all afternoon I've been busy
making a cardboard elephant!
Jasmijn is celebrating "Sinterklaas" at her school
and in her class they have to make something for eachother
in which they hide the presents.
I always love tho help with the "surprise"
and most of the time I help with the basic object
and the kids finish it!
It's Jasmijn last year at primary school
so I tried to make something special this time!
Ik zag zo'n olifant op internet en vond hem erg leuk!
Nu mag Jasmijn hem nog gaan verven en de laatste details er op aan brengen!
 
I found an example of this elephant on the internet
and really liked it!
Now it's Jasmijn turn to paint it and add the final details!
 
De bladzijde heeft me bijna net zo veel tijd gekost als de olifant!
Het is wel te merken dat ik dit kwakken en plakken bijna nooit meer doe!
Maar goed, deze maand oefen ik in elk geval weer genoeg ;-)
Op de tag komt nog een fotootje van de olifant!
 
The page has taken me almost as long as the elephant!
I haven't done any mixed media/art journaling
for a long time and it is noticable!
But at least this month I will get enough pratice ;-)
I still have to put a photo of the elephant on the tag!
 

4 opmerkingen:

Jolande zei

Whahaha, jij durft, na het paard nu de olifant, nou ik zie het alweer helemaal voor me...
Leuke pagina.

Groetjes van J

trompke zei

Ja, ik wou het paard niet noemen... maar nu we het er toch over hebben... Gelukkig is dit geen punt, dus zal niemand er een punt van maken toch?
Ik vind die olifant erg mooi en ik hoop dat Jasmijn er veel plezier aan beleefd. Je pagina vind ik ook erg mooi zo met die pockets. Fijn dat je weer bezig bent met je plakhobby :-)

Margriet zei

Ik heb niet 1 reactie gehad dit jaar :-)
En ach....er is nu toch niks meer aan, want hier moet ik eerst alle reacties goedkeuren ;-)

Clari zei

Die damen op je pagina is erg mooi.
En nu begrijp ik waarom jij over een olie vand praat.
Gaaf genaakt.