dinsdag 4 december 2012

December Daily - 3 december

Dag 3....
een maandag, dus een M-tje-dag!!!
De maandag is van mij..ik hoef niks en mag doen waar ik zin in heb :-)
Vandaag was dat de vorige pagina maken en de basis van deze
en vooral veel rommelen in mijn papiervoorraad...
oooh, heb ik dat ook nog???? ;-)
 
Day 3....
a monday, so it's a M-tje-day!!!
Monday is mine...I don't have to do anything
and I can do what I feel like doing :-)
Today I made the last page and started this one
and I looked through my paper stash...
and found lots of treasures!!! ;-)
 
 
 
 

3 opmerkingen:

Hanny zei

Heerlijk zo'n dag! Al is het bij mij een H-tje-dag ;-)
En je komt weer helemaal los zo te zien. Mooie 3 december.
Neem je 'm donderdag even mee?

Margriet zei

Tuurlijk neem ik hem mee...samen met een handvol haaknaalden!
mwah...echt los kom ik nog niet....ik wil teveel en dan eindig ik met zo weinig...maar ik heb er wel plezier in hoor!!!

Clari zei

het was er mooi weer voor om te rommelen.
3 dec is ook mooi inelkaar gerommeld.