zondag 20 januari 2013

Faces - 20


Ik heb mijn eerste gum-stempel gemaakt!
Dat is leuk werk :-)

9 opmerkingen:

Clari zei

Wat een lief meisje.
En z'n passende achtergrond
En gaaf van een gumpie een stempel maken.

gr, CL.

trompke zei

Ah... daar was de stempel :-)
Lijkt een beetje op houtsnijden, maar dan anders ;-)
Ik heb ziten gutsen in mijn oude snijmat ;-) Ook leuk.

Lief meisje, doet me aan Jasmijn denken.

Margriet zei

ze had eerst blauwe ogen, maar toen kwam Jasmijn binnen en ze vroeg...wie is het?
Dus toen heb ik de ogen bruin gemaakt en nu lijkt ze op Jasmijn ;-)

Het is een stuk makkelijker dan houtsnijden, hier snij je doorheen alsof het boter is!
Wat heb je van je snijmat zitten maken???

trompke zei

Gewoon random gegutst om een achtergrondje te proberen. Wilde weten of je stempels kunt maken uit een oude snijmat. Ja dus.

Ineke zei

Is dat nou recyclen? #snijmatten en gum#
Heel leuk resultaat Margriet!
Dacht eerst dat jij het was met lang haar ;-)

Margriet zei

Bij mij is het geen recyclen hoor Ineke...ik heb met de gum niet gegumd :-)

Heb je het achtergrondje ook al gebruikt Hanny???

trompke zei

Nee... ik probeer maar wat. Is niet zo goed gelukt ;-)

marian zei

ja gummen is superleuk! mooi die bloemen

Jollie zei

Wauw heel mooi geworden!
En ze lijkt inderdaad nu op Jasmijn :)