dinsdag 5 februari 2013

Faces - 36

Ik heb vandaag geoefend voor de Life Book opdracht en daar is dit meisje uit gekomen...
 
Today I practised for the Life Book assignment and the result is this girl...
 
 
Ik heb ook het gezicht van 1 februari afgemaakt...maar dat had ik beter niet kunnen doen LOL
Maar goed, mislukkingen horen er ook bij en ik laat haar toch gewoon zien!
 
And I finished the face of  February 1st.....but I better couldn't have LOL
But...failures do happen en I still want to show her here!
 
 

5 opmerkingen:

trompke zei

Nou, ik vind het geen mislukking! En je meisje is ook heel dartel en leuk.
Maar ja, ik had ook een ontevreden gevoel over mijn maaksel. Soms heb je dat hè?

Margriet zei

Ach ja, is ook geen ramp, we zijn in elk geval lekker bezig ;-)

Ineke zei

Hum, ik vind het helemaal geen mislukking, alleen misschien wat veel roze blosjes? En ik vind het leuk het papier van het jurkje terug te zien!
Je Life Book-meisje vind ik heel vrolijk, dus om vaak naar te kijken ;-)

Clari zei

Hupseke,......vliegen maar !!!

En die tweede is best mooi,...maar niet helemaal jouw stijl.
De eene dag voel je, je ook beter als de andere dag.

Ik vind de kleuren van haar ogen + oogschaduw wel heel mooi.

marian zei

ik zie het grote mislukken ook even niet ;-)