dinsdag 12 maart 2013

Nieuwe boeken

Ik heb nieuwe boeken gekocht...
 
Unfurling van Misty Mawn.
(Klik HIER voor meer informatie)
 
 
Het boek ziet er prachtig uit, maar het valt me toch wat tegen.
Er is niks mis met wat er in staat, maar het inspireert mij niet!
 
En Art, Doodle, Love van Dawn Devries Sokol.
(Klik HIER voor meer informatie)
 
 
Dit is een journal waar je zelf in kan werken.
De pagina's hebben al een kleurtje en vaak staan er opdrachten bij.
Het doet wel wat denken aan Wreck This Journal,
alleen is dit journal een stuk kleuriger en hoef je niks kapot te maken ;-)
 

6 opmerkingen:

Jolande zei

Wat jammer dat het boek van Misty Mawn je tegen valt.
Hopelijk beleef je wel veel plezier aan het tweede boek.
Heb je trouwens ooit de andere boeken van Keri Smith afgemaakt?

Margriet zei

euhhhhh...nee ;-)
Maar wat niet is kan altijd nog komen :-)

Margriet zei

Misschien wel een leuk 365dagen-project voor volgend jaar LOL

Ineke zei

Jammer van dat eerste boek, het ziet er best aantrekkelijk uit! En een journal is natuurlijk altijd leuk om te hebben.

trompke zei

Ze zien er beide erg leuk uit aan de buitenkant. En wat ik van de binnenkant heb kunnen zien ook.
Dus ja... Ik hoop dat je er veel plezier aan/mee beleefd.
Boeken zijn altijd mooi. Jammer dat de eerste je niet inspireert.

Jollie zei

Het lijken me erg mooie boeken, wel jammer dat de eerste je niet inspireert :( maar misschien kun je er iemand anders nog een plezier mee doen.