maandag 22 juli 2013

Cadeautje en hoesje voor mobiel

Ik vergeet het steeds te laten zien, maar nu eindelijk dan toch :-)
Een aantal weken geleden kreeg ik een heel leuk cadeautje van Melissa,
die het ook erg leuk vindt om naast de mini-hobby met papier te spelen!

Ik kreeg van haar een zelfgemaakt fotoalbum met allemaal pockets en tags er in!





Dank je wel Melissa, ik vind het echt heel erg mooi!!!

En ik heb zelf ook nog wat gefröbeld!!!
Gisteren heb ik een hoesje voor mijn mobiel gemaakt.
 Veel leuker dan een gekochte!!!




3 opmerkingen:

Ineke zei

Wat een ontzettend leuk fotoalbum!!! En dat hoesje vind ik ook geweldig, leuk stofje ;-)

Jolande zei

Mooi kadootje en het hoesje is ook leuk, alhoewel ik hoesjes altijd erg onhandig vind :-)

trompke zei

Oef... wat mooi! Het album is schitterend. Hulde aan Melissa!
En je hoesje vind ik ook erg mooi!