dinsdag 17 september 2013

Life Book 2013 - week 36

Week 36. Mindfulness Art with Tamara Laporte


De vrouw heb ik getekend met potlood en aquamarkers,
de plaatjes in haar lichaam zijn transfers met gelmedium.
De woorden zijn gestempeld.
De achtergrond is een collage van "vintage" papier (met dank aan Hanny!)
Tamara gebruikte bijenwas en waskrijtjes om de afbeelding mee af te werken.
Ik heb geen bijenwas en geen quilt-strijkijzer om de was mee te smelten en aan te brengen,
dus ik heb een klein metalen spateltje, de heatgun en oliepastelkrijtjes
gebruikt om de blauwe en roze kleur op de achtergrond aan te brengen.

7 opmerkingen:

Clari zei

Ja ,....deze oogleden zijn niet meer eng.
Deze zijn veel beter.

gr, CL.

Margriet zei

Gelukkig ;-)

Jolande zei

Is het nationale heb iets in het midden van je voorhoofd week ofzo?
De mandala van de maand was ook al een face met een spin in het midden van het voorhoofd, een spin...van alle beesten...
Enfin ik vind dingen (maakt niet uit wat) op een voorhoofd eng :-)

Margriet zei

geen idee J-tje...het hoeft voor mij ook niet zo, maar ach..het hoorde bij de les :-) Een spinnetje lijkt me toch wat minder!

trompke zei

Heel erg leuk om te maken denk ik. Al die technieken. Het geheel is erg leuk geworden.

Unknown zei

Echt mooi geworden Margriet.
Bij mij is de transfer mislukt geen idee waar het aan ligt, ik probeer het nog wel een keer opnieuw.

Margriet zei

Carla, ikk heb de transfer met gelmedium gedaan en toen een dag laten drogen voordat ik het papier er af heb gehaald!!!