zaterdag 5 januari 2013

Faces - 5

1 januari ben ik niet alleen aan dit 365-dagen-project begonnen,
maar ook aan Life Book 2013 van Willowing Arts
(wat doe ik mezelf aan ;-))

Vandaag, tussen het behangen van de overloop door, ben ik begonnen aan de eerste opdracht,
een fairy art mother maken die me het hele jaar door zal steunen :-)
En ik was heel slim...ik maakte er gewoon 2, ook eentje voor mijn "Faces"!!!
Die voor Life Book moet ik nog verder afmaken, maar mijn kleine peetmoedertje heb ik af!
Ze is een beetje smoezelig geworden, maar ik vind haar wel lief!

On the first of january I not only started this 365-days-project,
but also Life Book 2013 by Willowing Arts

Today, in between wallpapering the landing, I started the first assignment,
making a fairy art mother who would support me the whole year through :-)
And I was very clever...I made 2, the second one for my "Faces"!!!
The one for Life Book isn't fnished yet, but my little fairy art mother is done!
She's a bit smudgy, but I really like her!


Speciaal voor Hanny is er een zonnetje toegevoegd ;-)

6 opmerkingen:

Jolande zei

Ik dacht al waar blijf je, had al redelijk wat fairy godmothers voorbij zien komen :-)
Inderdaad slim om er gelijk 2 te maken.
Nou een leuk begin van het projekt!

Margriet zei

eerst had ik niet door dat er al een opdracht online stond ;-) en toen moest er behangen worden!!!
Morgen maak ik de grotere versie af!

trompke zei

Wat een schatje... Nu komt het (dubbel) goed!
En dat zonnetje! Heeft mijn moeder toch nog gelijk gekregen :-) Daar was ie al! Dankjewel!

marian zei

Denk dat je ver zult komen met de hulp van dit dametje!

Clari zei

Ze heeft een groot hart.
Dus het komt wel goed.

Jollie zei

Ze is prachtig!!! :)