woensdag 17 april 2013

Faces - 107 / Life Book 2013 week 16

Vandaag de opdracht gemaakt voor week 16 van Life Book 2013.
Deze workshop werd gegeven door  Aimee Myers Dolich van Artsyville.
Ik volg haar Blog al een tijd en vind haar creaties leuk en kleurrijk!
Erg leuk om  nu een worshop van haar te doen :-)

De bedoeling was om weer diep over jezelf na te denken en dat op te schrijven...
maar ik heb op het moment geen zin om over mezelf na te denken
en dat te verwerken in mijn creaties!!!
Dus ik heb een pagina gemaakt met dingetjes die er vandaag gebeurd zijn.


En natuurlijk heb ik er een gezichtje in verwerkt....
is die opdracht ook meteen gedaan ;-)

De achtergrond en alle gekleurde vlakjes zijn gemaakt mbv stempelkussens!



3 opmerkingen:

Ineke zei

Groot gelijk dat je niet over jezelf wilt nadenken ;-) En deze pagina is prachtig geworden, daar kun je veel beter over nadenken!

trompke zei

Wat een mooie pagina. Leuk om te zien wat je boodschappen waren. En die stofzuiger! Super :-)
Vraag me af waar dat hartje nu precies voor staat. Maar ik hoef ook niet alles te weten hè?
Met stempelkussens... Eh... op aparte papiertjes of kun je zo precies inkleuren daarmee?

Margriet zei

Ik denk heel erg veel over mezelf na Ineke...ik heb alleen geen zin om dat zo overduidelijk in mijn creaties te stoppen!

Aparte papiertjes Hanny...we gaan niet te moeilijk doen hoor :-)