zondag 28 april 2013

Faces - 117 en 118

Gisteren zijn we uit eten geweest met vrienden
en in het restaurant hing een rek met gratis kaarten van Boomerang.
Deze viel me meteen op en is dus ook Face 117 geworden.


En gisteren was ik al even aan het spelen geweest
met mijn nieuwe Dylusions Ink Sprays.
Ik ben eigenlijk helemaal niet zo dol op sprays
en ik zit er zelf ook steeds helemaal onder,
maar nu ben ik toch wel om hoor!
Wat een mooie kleurtjes zijn dat toch!!!!
Vandaag de pagina's verder afgemaakt

Face 118 

3 opmerkingen:

trompke zei

Ieuw... wat een engerd.
Je Dylusions-creatie is mooi! Al geghosted? Die inkten zijn toch op waterbasis?

Margriet zei

Tssss, Hanny toch.. je hebt het wel over onze koningin hoor hahahahaha

jaaa, heb ook al geghost! Maar dat is lastig te zien op de foto!

trompke zei

Hahaha... ze blijft eng :-)