donderdag 19 december 2013

December Daily 2013 - 18 december




5 opmerkingen:

Jolande zei

Heb je nu wel of niet gewassen ramen? :-)
Stuur hem volgende keer maar door naar mij :-)
Het sneeuwmannenkaartje heb ik ook een keer gekregen, ligt momenteel op mijn tafel, samen met nog een heel stel sneeuwmankaartjes.

Margriet zei

Hoor ik daar het begin van een sneeuwmanjournal??? :-)

Ja, de ramen zijn gewassen gelukkig, want het was echt nodig! En nee, deze stuur ik niet door maar hou ik zelf!

Ineke zei

Gelukkig zat je niet net in bad!

Jolande zei

Ja, daar wil ik de komende winter aan werken, als ik er aan toe kom :-)
Eerst wil ik nog een Twelve Days of Christmas journal maken, ik denk dat ik ga proberen om die op de Twelve Days te maken, er zijn veel te veel leuke dingen :-)

trompke zei

Moet ik kaarten met sneeuwpoppen bewaren?
Gelukkig was deze dag niet saai...