maandag 6 januari 2014

Dagelijks een tekening - dag 1 t/m 5

Ik wou dit jaar toch wel weer een 365 dagen project doen,
maar niet iets wat zoveel tijd vroeg als mijn "Faces" van vorig jaar!

Mijn vriendin Hanny deed vorig jaar elke dag een tekeningetje
en dat leek mij ook wel heel leuk om te doen.
Ik had nog een dummy liggen met genoeg bladzijden
en die ga ik dit jaar dus vullen met tekeningetjes.

En om mezelf te dwingen om niet te precies te willen werken....
maak ik elke tekening meteen met pen!










4 opmerkingen:

Jolande zei

Oh wat dapper om gelijk met pen te tekenen. De eerste tekeningen zien er heel leuk uit.

trompke zei

Wat prachtig Margriet! En zo leuk om te doen :-)
Succes!

Margriet zei

Ja, ik vind het ook meteen al heel leuk om te doen....en het voelt minder "zwaar" dan vorig jaar, dus dat is ook fijn!

Ineke zei

Wat leuk! Ik vind het weer een prestatie hoor, maar ja.... als je iets leuk vindt voelt het natuurlijk helemaal niet als een verplichting ;-)