zaterdag 19 april 2014

Round Robin 2013 - mijn journal

Vorig jaar heb ik mee gedaan aan een Round Robin.
Met een groepje van 6 mensen stuurden we elke maand ons journal
door aan 1 van de groep en die maakte dan 2 spreads en 1 achtergrond in het journal.
1 spread werd gemaakt op de achtergond van iemand anders, de andere spread was helemaal gemaakt door 1 persoon.
Uiteindelijk krijg je dan je journal terug met het werk van 6 verschillende mensen er in!
 
Ons groepje bestond uit:
Saskia De Ouden-Kamp
Will de Boer
Carla Dalstra
Hartelief Yvonne
Christine vd Ruit
en ikzelf
 
Een tijdje terug kreeg ik mijn journal terug en dit zijn de kunstwerkjes die er in staan...
 
Deze heb ik zelf gemaakt.
 
Mijn achtergrond en verder afgemaakt door Carla
 
Gemaakt door Will
 
Gemaakt door Hartelief Yvonne
 
Gemaakt door Christine
 
Gemaakt door Carla
 
?
 
gemaakt door Hartelief Yvonne
 
Gemaakt door Saskia
 
?
 
gemaakt door Christine
 
Gemaakt door Saskia
 
Achtergrond gemaakt door Will
 
Gemaakt door Will
 

3 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig allemaal en geweldige kleuren!

Jolande zei

Wat leuk zo'n journal met allemaal verschillende werken erin.
Ga je nu een nieuwe RR doen?

Margriet zei

De eerstkomende tijd nog niet Jolande :-)