vrijdag 2 januari 2015

Driehonderdvijfenzestig - 1

Ik ga dit jaar lekker door met tekeningetjes maken!

Maar ik geef mezelf wel wat meer vrijheid....
dus misschien maak ik ook wel eens een collage, of gebruik ik een foto.
Geen speciaal thema, gewoon datgene waar ik zin in heb.
En ik noem mijn project voor 2015..... 

'Driehonderdvijfenzestig'

en áls ik dan eens een dag vergeet mag ik het de volgende dag inhalen :-)

Ik heb voor dit jaar gekozen voor fotoalbums van de HEMA.
Er zit mooi glad stevig papier in, in verschillende kleurtjes.
Het tekent prettig en kan ook wat meer hebben dan het papier van vorig jaar!
En ik heb 1 pagina voor elke dag als ik dat wil.

Ik ben benieuwd wat 2015 me allemaal gaat brengen :-)

3 opmerkingen:

Ineke zei

Het ligt nog allemaal open, dus we laten ons verrassen ;-)

Jolande zei

Jij geeft jezelf dus ook meer vrijheid, ik denk dat dat ook fijner is.
Ik ben ook benieuwd wat je allemaal gaat tekenen dit jaar, ga het zeker weer volgen, wat op zich ook weer een 365 dagen projekt is :-)

trompke zei

Geweldig Margriet! Succes!