woensdag 7 januari 2015

Life Book 2014 - week 48 en journals

De laatste les van Life Book die ik nog wou doen,
ik was al begonnen, maar vandaag heb ik het afgemaakt.

Week 48 - Courage and Celebration with Serena Bridgeman


Erg leuke techniek waarbij je vaseline gebruikt in de achtergrond,
op de plekken waar je vaseline smeert blijft de verf niet zitten.

Ben nog wat meer met afronden bezig...
ik heb 3 journals die klaar waren ingebonden.
Nu alleen nog LB 2014 inbinden!

Journal van Art of Holiday Goodness
en Art of Wild Abondonment 1.

Journal van de Round Robin die ik vorig jaar heb gedaan.

Nieuw vakantiejournal voor komend jaar,
de katernen had ik al liggen,
gemaakt van gelliplate afdrukken en andere papiertjes.


5 opmerkingen:

Jolande zei

De lifebookpagina is een mooie afsluiter.
Wat ontzettend goed, die ingebonden journals, daar zou ik een voorbeeld aan moeten nemen.
Ik durf niet eens meer te tellen hoeveel journals ik nog van een kaft moet voorzien...
Het vakantiejournal ziet er ook leuk uit, gaan jullie naar de omgeving die op de voorkant staat?

Margriet zei

Door jou ben ik zo flink Jolande ;-) Jij had laatst een opmerking over journals die nog ingebonden moesten worden en deze lagen bij mij ook al weer een tijdje te wachten, dus voordat ik met nieuwe dingen begin wou ik dit in elk geval gedaan hebben.
Gen idee waar we heen gaan op vakantie deze zomer, maar waarschijnlijk wordt het meeste van het kaft toch nog beplakt :-)

Jolande zei

Hahaha ik kom niet meer bij. Ik zou willen dat ik op mezelf dat effekt had :-)

trompke zei

Ik krijg in mijn tempo en zonder workshops, challenges en lessen mijn journals nauwelijks vol ;-) Dus met dat afwerken valt het wel mee hier.

Ik mag ze morgen allemaal even bewonderen hoop ik?

Ineke zei

Wat een prachtige tekening, dat ben jij! En geweldig dat je zo hard aan het werk bent geweest, mooi allemaal en ook nog klaar voor de vakantie ;-)