woensdag 29 april 2015

Synchroonkijken 2015 - Opwarmoefening "neuzen"

Ik doe dit jaar weer mee aan "Synchroonkijken".
Else Kramer organiseert voor het derde jaar een week lang dit leuke project,
waarbij je elke dag een opdracht voor een foto krijgt.

Synchroonkijken 2015 is van 18 t/m 24 mei,
maar om er alvast een beetje in te komen krijg je bij aanmelding
een opwarm opdracht met het thema "Neuzen".

Ik had echt geen idee, maar vandaag heb ik een beertje getekend
voor mijn 365-dagen-project en die heeft wel een heel schattig neusje,
dus daar heb ik een foto van gemaakt :-)





3 opmerkingen:

trompke zei

Ah, hier hoorde de opmerking van die neus ;-)

Jolande zei

En ook op jouw blog ben ik weer helemaal bij.
Vanaf morgen reageer ik weer elke dag.

Margriet zei

Gezellig......maar dan moet ik wel elke dag plaatsen ;-)