donderdag 14 mei 2015

Scheerschuim

Gisteravond en vandaag samen met Jasmijn zitten spelen met scheerschuim en inkt/verf! 
Wat een leuke techniek en wat een verslavend werkje!!! :-)
HIER kan je een filmpje vinden over deze techniek.

Met Dylusions Ink Spray.

Kaartjes van Jasmijn

Met acrylverf .
Ik heb een beetje moeite met stoppen :-)

Kaartjes van Jasmijn

 Een paar van mijn favorieten!





Ik heb in totaal 30 kaartjes geverfd, dus ik kan even vooruit.
Vanaf 1 juni doe ik mee aan de Zomer Challenge van De Craftorij
en daar worden deze correspondentiekaartjes van de HEMA voor gebruikt.
Op hun Facebookgroep zag ik ook voor het eerst voorbeelden van deze leuke techniek :-)
Geen idee of ik ze allemaal voor de De Craftorij - Zomer Challenge ga gebruiken,
maar ze komen vast wel een keer van pas!

2 opmerkingen:

Jolande zei

Dat is een voorraadje leuke kaartjes!.
Het is inderdaad een hele leuke techniek, is lang geleden dat ik dat nog eens gedaan heb.

trompke zei

Erg leuk Margriet. Ziet er prachtig uit. Heb ook zin in de challenge. Ben in Gorkum al naar de Hema geweest ;-)