zaterdag 19 december 2015

December Daily 2015 - 18 december





4 opmerkingen:

Jolande zei

Leuk al die kadootjes.
Toen J&J op de peuterspeelzaal zaten mochten ze nooit zelf iets knutselen want dan werden ze vies.
De juffen deden dan een dotje lijm op een papier en dan mocht het kind er een propje/watje of weet ik wat op plakken.
Ik kan me dus wel voorstellen dat als jullie peuters zulke leuke dingen mogen maken de ouders dat erg leuk vinden.
Fijn dat Jasmine toch zo opgeknapt was dat ze mee kon eten en vervelend dat je schoonvader zo in de war is.

Margriet zei

Dat is ook wel erg leuk aan een Montessoripeutergroep, daar mogen ze heel erg veel zelf doen. En je staat er soms versteld van hoeveel 3-jarigen al zelf kunnen!

Jolande zei

Als ik vroeger zin had om iets te knutselen dan gaf ik de kinderen ook altijd spullen, die waren dan lekker bezig en ik kon ook wat doen :-)
En inderdaad ze kunnen vaak veel meer dan men denkt.
ik heb kookles gegeven aan 6 tot 12 jarigen en dat ging ook prima, maar veel ouders willen hun kinderen zulke dingen niet laten doen, omdat ze dan rommel krijgen, er geen tijd voor willen maken of weet ik wat, wat heel jammer is.

trompke zei

Peuters kunnen zelf best veel! Dat merk ik wel aan Jarno.
Hoop dat Jasmijn snel weer beter is. En schoonpa... tja... zou toch die medicijnen eens nakijken.