donderdag 31 december 2015

December Daily 2015 - 30 december



3 opmerkingen:

Jolande zei

Hahaha, ik moest wel even lachen om je laptop. Dat heb ik op vakantie wel eens gehad. Paul sluit dat ding altijd aan en toen kon ik een keer 's nachts niet slapen en ging ik even op de laptop: ook dood en ik niet wakker genoeg om te beseffen dat de stekker er niet in zat.
Oh ik haat afgedekte spoilers :-) maar als ik naar de film geweest was zou ik ook Harrison Ford inplakken :-)

Margriet zei

Ik moest ook wel om mezelf lachen....de stekker is toch eigenlijk het eerste wat je moet controleren!

Speciaal voor jou de boel afgeplakt ;-) voor als je je misschien toch nog bedenkt! Harrison Ford was ook in deze film weer geweldig op dreef. Ik moest even wennen aan een oude Han Solo, maar dat ging heel snel!

Jolande zei

Nee we bedenken ons niet :-)
Met de oude Star Wars films konden we niet wachten tot de nieuwe uitkwam, maar met deze nieuwe hebben we helemaal niets.
Ik heb inmiddels (denk ik) al gevonden wat je afgeplakt hebt :-)