maandag 7 december 2015

December Daily 2015 - 6 december




4 opmerkingen:

Jolande zei

Goh boffen J&J even dat ze de chocolademunten zelf op mogen eten hahaha
Kan me voorstellen dat je sirenes extra eng vind klinken als er net iemand van de familie op pad is.
Het stempelvogelje past heel mooi op die achtergrond.

En heb je nog leuke dingen gevonden bij de Action?

Margriet zei

Washitapi, (kerst-)papierblokken, blanco kaarten met envelop, nog meer washitape, kartonnen huisje als vervanging voor het huisje dat ik weg heb gegeven aan mijn schoonzus afgelopen zaterdag, dubbelzijdig plakband en servetten :-)

Margriet zei

O ja, ik ga weer decemberzegels voor je sparen hoor! Er zijn dit jaar maar 10 verschillende, dus dat wordt een makkie zou je zeggen :-)

Jolande zei

Dat valt dus reuze mee :-) papierblokken kun je niet genoeg hebben, net als washi tapem:-)

Lief dat je weer voor me gaat sparen. Gelukkig dat er maar 10 verschillende zijn dit jaar, maar of dat nou een makkie gaat worden...ik hoop het.