woensdag 9 maart 2016

Mixed Media Morsels: 1, 3, 5 en 6

Vanmorgen samen met mijn schoonzus creatief bezig geweest.
We hebben een paar Mixed Media Morsels gemaakt.
Dat zijn allerhande verftechnieken die Cat Hand op kleine schaal voordoet.
De technieken kan je dan later bijvoorbeeld weer in een art journal of op een canvas gebruiken.

Wij hebben gemaakt:




Ook hebben we 'dendritic prints" gemaakt.

Dit is de link naar het Youtube filmpje :Denditic Prints on Acrylic

Ik had al een paar MMM's in een klein boekje gemaakt,
maar ik maak ze nu op losse kaartjes, dat vind ik toch prettiger werken.
De inchies van MMM 6 had ik al eerder gemaakt, 
maar heb ik opnieuw opgeplakt op een kaartje dat ik vandaag heb gemaakt.

MMM 6 - Inchies

4 opmerkingen:

Jolande zei

Jullie zijn leuk bezig geweest. Zo heb je al heel wat MMM's gedaan.
Die denditic prints zijn toch wel heel erg leuk.
Ik vind losse kaartjes ook fijner werken voor dit soort technieken, Jasmine heeft vandaag weer een voorraadje voor me gehaald bij de Hema.
De inchies zijn ook leuk (op 1 na, hahaha)

Ineke zei

Heerlijk bezig geweest! Misschien niet het juiste woord, maar ik vind het er gezellig uitzien :-)

trompke zei

Die van Jolanda had ik ook wel even willen zien. Staan die ergens online?
Die van jou zijn in ieder geval erg geslaagd!

Margriet zei

Die van haar heb ik natuurlijk weer vergeten te fotograferen! Sorry!