dinsdag 5 april 2016

Aquarelverf

Na mijn aanschaf van een aantal kleuren Sennelier aquarelverf
had ik 3 doosjes met (goede) verf waaruit ik kon kiezen.

Maar dat vond ik dus helemaal niet handig!
Het leek me veel handiger als je de kleuren bij elkaar zou hebben.
Dus ik ging wat rondneuzen op internet en kwam een filmpje tegen
van iemand die haar napjes verf in een metalen doosje deed.
En toen dacht ik.....dat kan vast ook in mijn Derwent Kleurpotloden blik!
En ja hoor, daar pasten ze perfect in.

Dus gisteren en vandaag ben ik aan het slopen geweest
en nu heb ik al mijn napjes bij elkaar :-)
En de potloden zijn verhuisd naar een etui.


Na de eerste kleurenkaart kwam ik er achter dat ik
nog niet helemaal tevreden was over de verdeling,
dus vandaag alles weer opnieuw ingedeeld :-)
Maar nu ben ik helemaal tevreden!
Zo kan ik mooi in 1 keer zien welke kleuren ik heb.


3 opmerkingen:

Jolande zei

Wat een vrolijk gezicht al die kleurtjes bij elkaar.

Ineke zei

Dat is gewoon heel handig zo :)

trompke zei

Prahtige kleuren! En gelukkig is dat ronde geval nu verdwenen ;-)