dinsdag 19 april 2016

IJsje en nieuw journal

Tijdje terug zag ik een filmpje op Youtube over het schilderen van een waterijsje,
gisteravond wou ik even wat maken, maar wist niet wat
en toen herinnerde ik me opeens dat filmpje weer!


Vandaag heb ik maar weer eens een nieuw journal gemaakt!
Ik had nog het kaft van een oude Flow agenda liggen (2010-2011)
en daarin heb ik aquarelpapier gedaan.

Het journal is ongeveer 21 cm breed en 13,5 cm hoog.

Het leek me wel leuk om een keer op dit formaat papier te werken.


2 opmerkingen:

Jolande zei

Wat is dat ijsje prachtig gelukt, je zou er zo zin in krijgen.
Leuk dat je die kaft gebruikt hebt om een journal van te maken.
ik ben benieuwd wat je er allemaal in gaat maken.

trompke zei

Ja, hetzelfde filmpje wat ik ook op mijn lijst heb staan. Prachtig!
En dat journal ga ik morgen ook even bewonderen :-)