zondag 29 mei 2016

Bezoek aan Ineke

Afgelopen donderdag zijn Hanny en ik naar Ineke geweest.
Erg gezellig zoals altijd natuurlijk :-)

We hebben ook nog een uitstapje gemaakt naar Bianca's Toko in Nieuw-Weerdinge.
Zij verkoopt enorm veel stempels, stencils en andere hobbyspullen!
Dus we vertrokken dan ook niet met lege handen ;-)


Eindelijk dan toch maar een Stampotique stempel
van Daniel Torente gekocht,
ik vind ze zo ontzettend leuk!!!

Hanny was op zoek naar een dikke aquarelpenseel,
maar die hadden ze daar niet,
dus zijn we in Borger ook nog
maar even naar het hobbywinkeltje geweest!

En natuurlijk zag ik daar ook nog wat leuke dingetjes!

In de tuin van de winkel stonden prachtige grote klaprozen


Toen ik thuis kwam had de postbode mijn op Markrplaats
gekochte aquarelsetje bezorgd,
het kon niet op vandaag :-)


En gisteren heb ik een paar Rembrandt kleurtjes uitgeprobeerd.
Mooie verf!!!




Geen opmerkingen: