donderdag 29 december 2016

December Daily 2016 - 28 december


6 opmerkingen:

Jolande zei

Blogger heeft geen zin om de foto groot te openen, krijg een zwarte pagina...
Maar goed, ik ben even in mijn scherm gekropen en zag dat het bij jou ook 'inchie dag' was gisteren.
Ik vind dat je best veel hebt gedaan, dat zou ik nou niet direkt rondlummmelen willen noemen, maar misschien had je wel veel meer in je hoofd waar je niet aan toe kwam/niet toe kon zetten.

trompke zei

Niks aan , dat gelummel... We moeten maar weer eens weer wat afspreken. Even lekker kletsen en kliederen ;-) Volgend jaar ok? ;-)

trompke zei

Eh... weet je de inchie-onderwerpen al van 2017?

Margriet zei

Ja,leuk Hanny! Doen we.
Ja, de nieuwe lijst is al bekend, het zijn allemaal dieren. Ze staan hier http://everyinchiemonday2012.blogspot.nl/2016/11/every-inchie-monday-2017.html

trompke zei

Dank je! Had ze inmiddels ook al gevonden :-)
Ga ook maar weer meedoen geloof ik ;-)

Margriet zei

Jaaa, leuk Hanny, moet je doen!