dinsdag 17 januari 2017

Lifebook 2017 - week 1 Stargirl

Week 1 - Journey with the Light - Tamara Laporte

De eerste week van Lifebook begon met een opwarmles....
en die had ik waarschijnlijk beter eerst kunnen doen,
want deze 'main lesson' heeft me heel wat hoofdbrekens gekost!!!

De achtergrond ging eigenlijk best wel goed....
maar het meisje!
Het papier ging kapot en niks ging zoals ik het wou.
Ik stond op het punt om alles in de prullenbak te gooien,
maar dat heb ik toch maar niet gedaan.
Ik heb het toen een paar dagen laten liggen en
toen ik weer verder ging ben ik meer mijn eigen ding gaan doen
en dat werkte een stuk beter :-)

En eigenlijk ben ik best wel trots op het eindresultaat!


En dat ik al een enorme achterstand heb........
daar laat ik me niet gek door maken ;-)

4 opmerkingen:

Jolande zei

Heel verstandig! :-)
Dit ziet er toch heel goed uit, misschien moet je volgende keer maar gelijk je eigen ding doen :-
Hoeveel lessen per week krijgen jullie als je nu al zo'n grote achterstand hebt?

Margriet zei

De eerste 2 weken waren er 2 lessen en deze week 1 geloof ik. Ik moet er dus nog 3! Het valt op zich wel mee, maar het voelt wel zo,ook omdat ik nog zoveel andere dingen bij wil houden.

Jolande zei

Er zijn gewoon te veel leuke dingen :-)

Margriet zei

Absoluut!