donderdag 30 maart 2017

365 Kleine Kaartjes - 87 t/m 89




5 opmerkingen:

Jolande zei

Grappige kaartjes, zijn dit tekeningen uit je boek?

Margriet zei

Klopt! Ik heb op het moment een beetje moeite om elke dag een kaartje te maken.....wil veel liever miniën ;-) Maar stoppen wil ik eigenlijk ook niet, dus ik maak het mezelf maar even makkelijk!

Jolande zei

In dat geval zijn die kleine kaartjes wel makkelijk, stel je had voor prompts gekozen whahaha
Ik heb er toch wel een beetje spijt van :-)

Margriet zei

Ja joh? Is het met prompts toch lastiger dan je dacht? Je hebt natuurlijk wel minder vrijheid in wat jemaakt.

Jolande zei

Het kost veel meer tijd dan ik had gedacht. Met de kaartjes van vorig jaar kon ik gewoon doen waar ik zin in had, nu moet ik eerst wachten op de prompt en dan gaan kijken of ik er iets voor heb.
Het is in combinatie met het reizen geen handig jaarthema. Nu heb ik mijn eigen spelregels nog eens doorgelezen en ik hoef geen prompt per dag te doen, maar 365 aan het eind van het jaar, dus ik kan ze bij wijze van spreken allemaal in december gaan zittten maken, maar dat lijkt me ook niet handig.
Maar goed, zoals jij laatst al optimistisch zei, er zit nu 1/4 op hahaha
Volgend jaar doe ik atc's!