woensdag 1 maart 2017

Woordenboek Journal - Biscuit


Vorige week was het thema bij de Dictionary Art Journalers
"Snack food" en gelukkig valt daar heel veel onder!
Dit is de definitie die ik op Wikipedia vond: 

 A snack is a small portion of food eaten between meals.
This may be a snack food, such as potato chips or baby carrots,
but can also simply be a small amount of any food.

Het enige geschikte woord dat ik nog kon vinden
was biscuit!

Het thema van deze week is "Winter",
maar nu laat mijn woordenboek me toch echt in de steek!
Gelukkig heb ik al een tweede boekje ;-)

2 opmerkingen:

Jolande zei

Het is inderdaad wel fijn dat er zoveel snack food is, als je met deze challenge bezig bent, knap getekend weer.
Nou met dat nieuwe boekje zou je toch voorlopig weer mee moeten kunnen doen.

trompke zei

Zien er smakelijk uit :-)