zaterdag 2 december 2017

Junk Journal "Frankrijk" - 29 november 2017

Ik zag ergens een filmpje over papier vies maken met thee of koffie
(en daarna zag ik er nog tig meer hahaha).
Dus dat wou ik ook wel proberen!
De woonkamer rook heerlijk naar thee
en ik heb me prima vermaakt!










Ik ga het papier o.a. gebruiken voor een journal met als thema "Frankrijk".
Dus toen ik zag dat Jacobi een heel mooi papierpad had met Parijs-papier,
ben ik dat gelijk gaan halen!
De bruine zak kan ik ook mooi gebruiken.
Het velletje rijstpapier gaat in het Uilen Journal
en het adventvel dat ik cadeau kreeg in de winkel
gebruik ik voor mijn December Daily van dit jaar :-)


1 opmerking:

Jolande zei

Voor de komst van distress ink maakte ik ook wel zulk papier om o.a. mini scrollen te maken.
ik denk dat dit voor een heel journal ook wel makkelijker is dan ink.
Je aankopen bij Jacobi zijn ook erg leuk voor je journals.