zaterdag 30 december 2017

Tweedehandse boeken

 Gisteren ben ik samen met Jasmijn naar de kringloopwinkel geweest
en ik heb 2 boeken meegenomen.
Deze omdat hij lekker breed was en ik zocht iets met een lichte kleur.
Vandaag heb ik er een gat in gesneden
en het kaft van een Sherlock Holmes notitieboek er in verwerkt.
Het begin van mijn Sherlock Journal is er :-)

Het tweede boek heb ik meegenomen omdat het zo'n mooi kaft heeft!
Aan de zijkant zitten richels en het heft reliëf aan de voor- en achterkant.
Nog geen idee wat ik er mee ga doen, maar dat idee komt vast wel een keer :-)

4 opmerkingen:

Jolande zei

Het begin van het Sherlock journal ziet er alvast mooi uit.
Het zal wel komen omdat het net Kerst geweest is, maar met dat rood, goud en groen roept dat boek gewoon Kerst naar mij :-)

Margriet zei

Nu je het zegt! Moet dat maar een kerstjournal worden, of een DD :-)

Jo zei

Mooie boeken! Goed geslaagd.

trompke zei

Mooie boeken en een erg leuk thema!