woensdag 3 januari 2018

Dagelijks een Creatie - 2 en 3

Van mijn gefaalde 365 dagen project van 2017 had ik nog een map over...



Dit jaar ga ik proberen deze map te vullen.
Er kunnen 216 kaartjes in van 5,5 x 8,5 cm.
Daarnaast moet ik dus ook nog wat andere dingen maken
om mijn 365 dagen vol te maken en dat ga ik heel breed zien.
Het mag dus gewoon alles zijn waar ik zin in heb :-)

Voor dag 2 heb ik een klein kaartje gemaakt...

En voor vandaag "PaperclipArt"!
Toen ik vorig jaar filmpjes aan het kijken was over junkjournals
kwam ik ook wat tegen over het versieren van paperclips.
En omdat het altijd leuk is om iets nieuws uit te proberen
heb ik vandaag een paperclip versierd :-)

Ben ook maar meteen lid geworden van een Facebookgroep
die paperclipart maakt.
Zij hebben een challenge voor 2018,
elke maand een paperclip versieren aan de hand van een prompt.
Voor januari was de prompt "je woord voor 2018",
dus die heb ik meteen maar gedaan.
Geen idee of ik alle maanden mee ga doen,
maar januari is in elk geval klaar!


7 opmerkingen:

Jolande zei

Kijk ik hier is gelijk mijn vraag van FB beantwoord.
Ik heb het nog net eerder gezien maar vind het wel heel leuk.
En een prompt per maand is ook nog wel te doen.
Deze vind ik alvast erg leuk geworden.
Stop je ze in je junkjournal of ga je er wat anders mee doen?

Margriet zei

Ja, grappig hè :-) Deze eerste zit nu in mijn DD, maar ik verwacht wel dat de meeste in een junkjournal terecht komen.

trompke zei

Had het al eerder gezien, die paperclips, voornamelijk op Pinterest. Wist niet dat er een FB groep was. Nu wel dus :-) Ik weet niet of ik mee ga doen met de prompts, maar ik ga zeker een paar maken.

Margriet zei

Ik denk niet dat paperclips versieren mijn nieuwe passie wordt, maar voor een keer is het best leuk. En het staat wel grappig in een journal! En 1 keer per maand moet te doen zijn :-)

Jolande zei

Het lijkt me wel leuk om elke maand een paperclip in mijn NME journal te hebben.
Moet je de paperclip zo maken zoals jij hebt gedaan of gaat het alleen om het woord?

Margriet zei

Het ging alleen om het woord!

Jolande zei

Dank je, ik ga er ook eentje freubelen.