zaterdag 24 februari 2018

Sherlock Holmes Journal

Eindelijk de tijd even genomen om mijn
Sherlock Holmes Journal te fotograferen :-)

O.a. papier gebruikt van Graphic 45, Stamperia en Action,
een digitale download van Nik the Booksmith,
verder veel verzameld spul uit mijn voorraad
en erg leuk.....een papieren zakje en folder
van het Sherlock Museum in Londen!
Gekregen van vriendin Jolande en haar zoon Julian.
Julian was, een paar jaar geleden?, naar het museum toe geweest :-)






























3 opmerkingen:

Chris zei

Echt heel erg mooi geworden, ik zou willen dat ik die fantasie had Margriet. Het is ook zo duidelijk stap voor stap gefotografeerd dat het zo als tutorial kan dienen. Heb je de originele bladzijden allemaal laten zitten of alleen sommige en andere nieuwe ertussen geplakt?

Margriet zei

Dank je wel Chris! Ik heb alleen maar het kaft van een oud boek gebruikt, alle pagina's heb ik er uit gesneden. Toen heb ik zelf nieuwe katernen gemaakt van allerlei soorten papier en die weer ingebonden :-)

Jolande zei

Ik vind het een prachtig journal geworden.
Leuk dat je de knipsels kon gebruiken.