vrijdag 18 mei 2018

Kringloop 17 mei 2018

Tijdens mijn wekelijkse bezoekje aan de kringloop
afgelopen dinsdag vond ik helemaal niks!
Maar donderdag kreeg ik een tweede kans :-)
Hanny was bij me en wou wel even langs de kringloop
om te kijken of er tijdschriften waren die ze kon gebruiken.
Helaas vond zij niks, maar ik vond weer een sprookjeskwartet!!!


En ook nog een spel kaarten die ik er wel grappig uit vond zien.
Het is een kopie van een spel kaarten uit circa 1600,
gemaakt met de goedkeuring van Koning Hendrik IV van Frankrijk en Navarra.
Hij is geboren op 13 december 1553 in Kasteel de Pau
en van dat kasteel staat een stempel aan de binnenkant van het doosje.

2 opmerkingen:

Jolande zei

Wat hebben de kringloopwinkels bij jullie toch altijd leuke dingen.

Jolande zei

Het Assepoester quintet :-) lag vandaag in de brievenbus!
Het zijn weer hele leuke kaarten, hartstikke bedankt!