zaterdag 2 juni 2018

Kwartetten Doornroosje 1 t/m 4

Een tijdje terug kreeg ik van Hanny 2 kwartetkaarten
van Doornroosje en omdat ik ze zo leuk vond
mochten ze bij mijn verzameling Doornroosje kaarten :-)
Toen kwam ik zelf ook een paar kwartetten tegen,
dus een nieuwe verzameling was snel geboren ;-)

En ook Hanny en Jolande vonden de kwartetten erg leuk,
dus nu verzamelen we niet alleen kaarten van onze favoriete sprookjes,
maar ook kwartetten!

Ik zag dat ik ze nog niet echt online had gezet,
dus bij deze....

Nummer 1.
Van dit kwartet had ik van Hanny 2 kaarten gekregen,
maar later vond ik nog een complete set bij de kringloop!
Die van Hanny gebruik ik nog wel eens een keer in een journal of zo!



Nummer 2.
Gekocht bij de kringloop.



Nummer 3.
Gekocht bij de kringloop.



Nummer 4.
Gekregen van Hanny.

Geen opmerkingen: