zaterdag 9 juni 2018

Pronty Luchtballon

Hallo allemaal!/Hello everyone!

Dit is mijn eerste post als nieuwe Design Creator van Pronty.
Ik heb een Art Journal pagina gemaakt.
Ik werk op losse pagina's en zodra ik een stapel klaar heb
maak ik er zelf een journal van.

This is my first post as a new Design Creator for Pronty.
I made an art journal page.
I work on loose pages and when I have enough,
I will make a journal with them.

Ik ben begonnen met het aanbrengen
van 2 kleuren acrylverf m.b.v. de brayer.

I started with applying 2 colours
acrylic paint with the brayer.


Daarna heb ik met watervaste inkt gestempeld.

Then I stamped with permanent ink.


Toen een laagje gesso er overheen met de brayer en het paletmes.

Then I applied a layer of gesso with the brayer and a palette knife.


Met een sponsje heb ik 3 kleuren inkt door een stencil aangebracht.

With a sponge I applied 3 colours of ink through a stencil.


Met een zwarte pen en een stencil heb ik
de woorden en de vogels op de pagina getekend
en ze daarna met een marker ingekleurd.
En ik heb 2 luchtballonen opgeplakt.

With a black pen and a stencil I've drawn
the words and the birds on the page.
Then I colored them in with markers.
And I glued 2 hot air balloons on the page.


Als laatste stap heb ik de rand van het papier
met een sponsje en inkt blauw gemaakt.

As a final step I colored the edge of the page
with a sponge and blue ink.


De stencils die ik heb gebruikt zijn:

The stencils I used are:

Travel quotes 1 (470.529.009)
Travel quotes (470.529.008)
Abstract Shell (470.802.064)


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe deze pagina tot stand kwam.
Tot de volgende keer!

I hope you enjoyed seeing how this page was made.
See you next time!



Geen opmerkingen: