woensdag 12 december 2018

December Daily 2018 - 10 december


6 opmerkingen:

Jolande zei

Dat kan gebeuren. Toch is het een mooie pagina met die vogeltjes.

Jolande zei

Ja nu slaat mijn reaktie nergens meer op hahaha.
Handig dat je de was kon ophangen toen je thuiskwam.
Ik stop 's avonds wel een was in de machine, dan zet Paul de machine aan voordat hij weggaat en kan ik de eerste was ophangen als ik beneden kom.

trompke zei

Leuke pagina! Tja, was ophangen doe ik maar heel weinig :-) Het meeste gaat in de droogtrommel.

Margriet zei

Wij hebben geen droogtrommel meer.....die mis ik soms best wel.
Hmm, ik krijg geen bericht meer van jullie reacties......heb dus heeeeeeeel veel gemist!

Jolande zei

Oh die zou ik ook missen, ik doe lang niet alles in de droogtrommel, maar ik zou niet weten waar ik het beddengoed zou moeten hangen.

Margriet zei

Het beddengoed is best lastig in de winter en ik mis de zachte handdoeken! Maar goed, ik red me wel.