zaterdag 1 december 2018

Pronty Postbak

Hallo allemaal/Hello everyone

Ik ben met de "Bureau Organizer" van Pronty aan de slag gegaan.

I've worked on Pronty's "Desk Organizer".


Ik heb gebruikt het Pronty MDF pakket 460.423.780
en de foamstamp Fossil 494.001.004

I used the Pronty MDF kit 460.423.780
and the foam stamp Fossil 494.001.004


Andere materialen: witte gesso and acryl verf in de kleuren wit en conifer green.

Other supplies: white gesso and acrylic paint in the colors white and conifer green.


Ik ben begonnen met alle onderdelen met gesso wit te verven.

I started with painting all the parts white with gesso.

 
Toen de gesso droog was, heb ik alles even licht geschuurd en groen geverfd.
De "conifer green" heb ik met een beetje wit gemengd.

When the gesso was dry, I sanded everything lightly
and then painted everything green.
I mixed the "conifer green" with a little bit of white paint.


Toen met witte verf en de foam stempel "Fossil" hier en daar een afdruk gemaakt.

Then with white paint and the foam stamp "Fossil", I made prints randomly.


En toen kon de bureau organizer in elkaar worden gezet.

And then the desk organizer could be assembled.


Bedankt voor het kijken,
ik hoop dat jullie het leuk vonden
en tot ziens!

Thank you for looking,
I hope you liked it
and see you soon!




Geen opmerkingen: