woensdag 9 januari 2019

Pronty Crafts - Art Journal

Hallo allemaal/hello everyone

Deze keer heb ik een pagina in mijn art journal gemaakt.

This time I made a page in my art journal.



Ik heb de volgende Pronty producten gebruikt:

I used the following Pronty products:

Stencil Spirograph 1 - 470.803.049
Stencil Classy Lady by Julia Woning - 470.765.003
Gesso wit/white - 870.002.010

Verder heb ik acrylverf gebruikt in de kleuren neongeel, neonroze, amethyst
en zwart, zwarte permanente stift, aquarelverf en lijm.

I also used acrylic paint in the colors neon yellow, neon pink, amethyst
and black, black permanent marker, watercolor paint and glue.

Als eerste stap heb ik met 3 kleuren verf een achtergrond gemaakt.

Step 1 was making a background with 3 colors paint.


Met m.b.v. het Spirograph stencil heb ik met een sponsje
zwarte verf over de hele pagina aangebracht.

Through the stencil Spirograph I applied black paint
with a sponge over the entire page.


Laat de zwarte verf goed drogen!

Let the black paint dry thoroughly!



Daarna heb ik het stencil iets verschoven en op een aantal plekken witte gesso aangebracht.
Dit maakt de pagina net wat levendiger!

Then I displaced the stencil a bit and applied white gesso in a few places.
This will brighten the page up!



Op aquarelpapier heb ik m.b.v. het stencil Classy Lady de dame met stift getekend.
En daarna heb ik haar uitgeknipt.

I used the Classy Lady stencil and a marker to draw the lady on watercolor paper.
And then I cut her out.


Ik heb haar ingekleurd met aquarelverf.

I colored her with watercolor paint.


Toen heb ik haar op de pagina gelijmd.

Then I glued her on the page.


Nog een leuke tekst/quote er bij en de pagina is klaar!

Add a nice text or quote and the page is ready!


Bedankt voor het kijken,ik hoop dat jullie het leuk vondenen tot ziens!

Thank you for looking,I hope you liked it and see you soon!





Geen opmerkingen: