woensdag 11 december 2019

December Daily 2019 - 10 december




3 opmerkingen:

Jolande zei

Lekker toch zo van die niet spannende dagen.
Ik kom niet zoveel buitenshuis, dus ik vind het best een spannende dag :-)
Bevallen je lenzen? Je had toch multifocus lenzen?
En wat is nu weer een winterdorp verzamelplaat?

Margriet zei

Ja, mijn lenzen bevallen goed! Alleen als ik lees of knutsel heb ik nog wel een extra leesbrilletje nodig. Komen jullie nooit meer bij de AH, of doen ze daar niet aan dezelfde acties als hier? Bij elke 15 euro krijg je een klein huisje of een ander dingetje waarmee je zelf een winterdorp kan maken. Ik heb nu een bodemplaat gekocht met lichtjes er bij, zodat je de huisjes mooi kan neerzetten. Ik maak binnenkort wel even een foto!

Jolande zei

Wij komen elke week bij AH, maar ze hebben niet altijd dezelfde acties als in Nederland.
Soms komen ze dan later, zoals de glazen, maar deze actie hebben ze niet; echt jammer want het ziet er op het plaatje erg leuk uit.