woensdag 2 december 2020

December Daily 2020 - 1 december



Ook dit jaar weer een December Daily.
Wel een eenvoudige, maar dat mag de pret niet drukken.
Dit boekje heb ik al een tijd geleden gekocht omdat ik het sleutelgat in de kaft zo grappig vond.
Geen idee of het gaat passen, maar als het te dik wordt maak ik wel een nieuwe rug.
Bij de Action vond ik een erg leuk papierpakket met mooie kerstpapiertjes
en gestanste figuurtjes en die heb ik gebruikt om het kaft op te vrolijken.




Ik gebruik voor elke dag een halve pagina en soms een hele.

Op dat foldertje van de bibliotheek staan allemaal quotes van mijn collega's (en ook 1 van mij).
In november zaten die als omslag bij het jaarlijkse geschenkboekje van Nederland Leest.
Dit is wel een mooi plekje om het te bewaren.

1 opmerking:

Jolande zei

Dat boekje ziet er leuk uit met die Action figuurtjes en dat sleutelgat.
Fijn dat er nu ook mondkapjesplicht is bij jullie in de bieb.
En wat leuk dat er ook een quote van jou in het foldertje staat.