Gisteren ben ik de hele dag weg geweest en toen ik weer thuis was,
was ik doodop en had vreselijke hoofdpijn!
In bed heb ik toch nog wat geprobeerd te tekenen,
maar het wou niet echt lukken!
Dit was nog het minst lelijke van wat ik had gefabriceerd ;-)
Faces 227
Vandaag kon ik wel een makkelijk dagje gebruiken....
En een postzegel is altijd goed ;-)
De achtergrond is een afdruk gemaakt met een gelatine plaat.
Faces 228