maandag 21 december 2015

December Daily 2015 - 20 december





3 opmerkingen:

Jolande zei

Andre is maar druk!
Geen idee hoe wordfeud werkt (volgens mij is het iets van scrabble?) maar gefeliciteerd met het winnen.
12 jaar een goudvis in huis? Ik had geen idee dat die beesten zo oud konden worden.
Wij hadden ze vroeger ook, maar die sprongen altijd uit de kom en dan lagen ze de volgende ochtend dood op de grond.
Dan deden we er gaas over en dan gingen ze gewoon zomaar dood, als we een goudvis langer dan een jaar gehad hebben is dat veel, dus 12 jaar vind ik reuze knap!

Margriet zei

Wordfeud is inderdaad een soort scrabble :-)
Goudvissen kunnen wel 30 jaar worden geloof ik! Meestal gaan ze in een kom inderdaad binnen een jaar dood, maar kennelijk zorgen wij heel goed voor ze. We hebben er 1 van 11 jaar en 1 van 12 jaar oud! Voor goudvissen zijn ze ook erg groot :-)

trompke zei

Jij legt altijd van die mooie lange woorden! Ik schrok zo erg van die hoge scores... meteen 39 graden koorts.... :-P