dinsdag 22 december 2015

December Daily 2015 - 21 december






1 opmerking:

Jolande zei

Wat fijn dat het beter gaat met Hanny!
Ik kan me voorstellen dat je ook een e-fiets had willen hebben.
Ik fiets eigenlijk nooit in regen/hele harde wind, want ik heb de auto bij de deur staan. Ik ben dus ook al ruim 2 jaar aan het dubben of ik er nou wel of niet eentje zou nemen en ik had rustig nog 2 jaar daarmee door kunnen gaan, als Paul de knoop niet doorgehakt had, omdat Jasmine nu een andere fiets moet, want ik blijf het een enorm bedrag vinden.
Slim om een buffet te maken voor de Kerst. Heel lang geleden toen wij ook altijd de hele familie over de vloer kregen deed ik dat ook, wel zo makkelijk.
A Christmas Carol vind ik ook altijd erg leuk, zeker als Colin Firth meedoet :-)
Wat goed dat je al zoveel verschillende zegeltjes hebt. 10 is inderdaad toch beter haalbaar dan 20 lijkt me.
Ik krijg veel kaarten met van die plakkers erop waar het bedrag op staat en daarnaast Hollandse zegels met fiets, tulp, molen, wat ook wel leuk is en een welkome afwisseling op de lampjes en (andere) fietsen.
Ik cryptogram altijd in de keuken :-)