dinsdag 3 december 2019

December Daily 2019 - 1 en 2 december

Liep meteen al een beetje achter, maar goed,
ik ben nu dan toch begonnen met mijn December Daily voor dit jaar!
Bij 1 van mijn bezoekjes aan de kringloop vond ik een leuk kerst kinderboek
waar al enveloppen als bladzijden in zaten!
Ik zag meteen het potentieel voor een DD voor dit jaar :-)


Ik heb het boekje natuurlijk meteen gesloopt, want de rug was maar erg smal.
Maar ik bind het pas als december voorbij is, dan weet ik beter hoe breed de rug moet.


1 van de enveloppen die in het boekje zit.


Zondag 1 december


Maandag 2 december


1 opmerking:

Jolande zei

Wat een ontzettend leuk boekje, helemaal perfekt vor de DD.
Heerlijk dat Jasmijn zo snel een stageplaats gevonden heeft.
Ik begin altijd op 3 december aan de DD, ben vandaag ook de halve dag bezig geweest, maar nu is het gewoon weer bijhouden.