woensdag 4 december 2019

December Daily 2019 - 3 december



2 opmerkingen:

Jolande zei

Ha, leuk dat onze kaart de eerste is, heb je gelijk ook al 1 kerstzegel :-)
Volgens mij heb jij best een hoog gemiddelde wat het lezen van boeken betreft, dus kun je nu best alle 12 seizoenen van the Big Bang kijken :-)
Ik heb er af en toe wel eens een aflevering van gezien en toen we vorig jaar in de Los Angeles waren hebben we de set van de serie gezien dat was heel leuk.

Margriet zei

Ik vond jullie kaart van vorig jaar ook terug tussen de kerstknutselspullen! Daar stond Jasmine haar naam nog op, wou ze beslist nog toen, weet je nog? Nu miste ik haar naam ;-)
Leuk dat jullie op de set van The Big Bang zijn geweest, ik vind het een erg grappige serie! Veel herkenning met alle StarWars, Star Trek en alle andere nerderige verwijzingen LOL